Foto: Bc. Lenka H.
ID: 24993

Bc. Lenka H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 21.08.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2006 - 2010
    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem - Podniková ekonomika a management
    Bakalářské
    2002 - 2006
    Obchodní akademie Chomutov (Černovická) - Podniková ekonomika
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    ASEKOL s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    asistentka obchodního oddělení - správa dokumentace, korespondence, denní komunikace s klienty, příprava a zpracování smluvních dokumentů a registračních dokumentů pro Ministerstvo životního prostředí, práce v informačním systému AsIS (CRM) - registrace klienta, správa kontaktních údajů klienta, poradenství s vyplňováním kvartálního hlášení, kontrola uhrazených faktur, kontrola kvartálních hlášení, zasílání 1. a 2. upomínek, vystavování penalizací; agenda auditů (návrh, kontrola), agenda refundací (smlouvy, souhlasy), komunikace s MŽP, denní práce s tabulkovým kalkulátor Excel, příprava prezentací pro dozorčí radu, ad hoc úkoly od ředitele a manažera obchodního oddělení, zápisy z porad, spolupráce s ostatními odděleními, úzká spolupráce s marketingovým oddělením (účast na veletrzích, návrhy dárků pro klienty, příprava propagačních materiálů), správa www stránek obchodního oddělení
    2009 - 2012
    MILENIUM 3000 spol. s r.o./Antonín Drbohlav
    Administrativa , Asistentka
    příjem, zápis i vystavení a odesílání faktur, veškerá korespondence, objednávky, reklamace apod., vedení docházek zaměstnanců, rozdělování práce zaměstnancům, kontrola zaměstnanců, vyřizování pojistných událostí, plánování schůzek a jiných událostí pro jednatele společnosti, příprava smluv, dodatků, předávacích protokolů apod., personalistika, platební příkazy, přípravy pro jednání, zápisy z porad, práce s PC a kopírkou, správa veškeré dokumentace (vedení kanceláře), komunikace s úřady, zákazníky apod., vedení kancelářeského skladu a skladu materiálu, nákup potřeb, pokladna, organizace školení pro zaměstnance, organizace pravidelných revizí (elektro, plyn.zařízení, kotle, hromosvody, hasící přístroje, hydranty apod.), předávání prostor novým zákazníkům, komunikace se zákazníky a péče o ně, zajišťování odstraňování havárií v areálu a ostatních nemovitostech, zajišťování a udržování v platnosti technické prohlídky vozového parku společnosti, zajišťování veškerých úkonů souvisejících s dodávkami vody, el.energie, TKO, strážní služby, telekomunikačních služeb apod. - např. přepisy elektřiny, plynu atd., konzultace s právníky a daňovými poradci, tvorba inzerátů, spolupráce s účtárnou a ostatními zaměstnanci apod.
    2006 - 2009
    Kebek s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Prodavač
    práce všeho druhu pro vedoucího prodejny - vystavení a příjem faktur, přímý prodej, práce s pokladnou, správa dokumentace, komunikace se zákazníkem (objednávky, reklamace apod.), péče o zákazníka, komunikace a spolupráce se skladem, doplňování zboží, udržování čistoty prodejny, inventury apod.
    2005 - 2006
    Kebek s.r.o.
    Výroba a průmysl , Dělník v chemii a potravinářství
    skladnice - komunikace s prodejnou, chystání zboží pro zákazníka/prodejnu, inventury apod.
    2004 - 2005
    Tiskárna Akord s.r.o.
    Výroba a průmysl , Dělník v chemii a potravinářství
    pomocný dělník při kopírování, scanování dokumentů, při výrobě razítek, vizitek, novin, příprava a zhotovení docházkových knih, pokladních dokladů, dodacích listů, paragonů, různých tiskopisů apod., příprava papírových dokumentů pro ořezání atd.
  • Jazykové znalosti

    němčina
    základní
    angličtina
    mírně pokročilá
    čeština
    výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    Hudba, sport (jízda na kole, jízda na koni, in-line brusle, plavání, lyžování..), kultura, zvířata, cestování, domácnost, zahradničení, kino, můj partner a pejsek :-)
  • Trvalé bydliště

    Chrást nad Sázavou 239/D, Týnec nad Sázavou, 25742

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45