Není foto:  Petra M.
ID: 188419

Petra M.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  41 let


  Aktualizace 23.07.2013
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1994 - 1995
    Soukromá jazyková škola Příbram - angličtina
    1989 - 1994
    SZaŠ Mělník - aranžování, architektura, ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    VEMEX Energie a.s.
    Administrativa , Office manager
    Monitoring konkurenčních energetických společností Sledování webu ERÚ (změny vyhlášené Energetickým regulačním úřadem) řízení 12ti projektů (od uzavření spolupráce až po následné zpracování) elektronické aukce, výběrová řízení (od zajištění kompletních dokladů k účasti, účast v soutěži až po předání vysoutěžených OM (odběrných míst) ke zpracování. správa smluv, editace, korektury zajišťování vnitropodnikové komunikace a komunikace na partnery poskytování všech informací za účelem uzavření smluvního vztahu se zákazníkem
    2010 - 2012
    EXON s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    správa e-mailové schránky a vyřizování jejího obsahu práce s MS Office, administrativa, vedení kalendáře ředitele zajištění pracovních cest (ubytování, letenky…) organizace firemních akcí, seminářů pro zákazníky tvorba nabídek pro výběrová řízení personalistika, zpracování podkladů pro mzdy, vyúčtování firemních nákladů, pracovních cest zpracovávání plných mocí podpora obchodního oddělení marketing, monitoring, komunikace s dodavateli, inzerce správa smluv, editace, korektury zajišťování vnitropodnikové komunikace a komunikace na partnery poskytování všech informací za účelem uzavření smluvního vztahu se zákazníkem komunikace s obchodními partnery ve Francii a Německu
    1998 - 2008
    OCÉ ČR s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    administrativa v rámci technického úseku, reporting organizace školení, pracovních cest komunikace s dodavateli a mateřskou společností ve Venlu Holandsko správa smluv, editace, korektury, … tvorba ceníků, vyřizování objednávek, uzavírání smluv, vyřizování stížností na partnery vyřizování pošty zajišťování vnitropodnikové komunikace a komunikace na partnery poskytování všech informací za účelem uzavření smluvního vztahu se zákazníkem
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Programovací jazyky
    Lotus Notes
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Rafting, horská kola, curling, aranžování květin
  • Trvalé bydliště

    Pod Klapicí 95/2, Radotín, Praha 5, 15300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45