Foto:  Eva R.
ID: 25111

Eva R.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  49 let


  Aktualizace 10.02.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1981 - 1985
    Gymnázium Roudnice n.L. - všeobecný
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2013
    SOLTERA CONSULTING s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    komunikace (telefonická a písemná) s dlužníky našich klientů, vedení veškeré evidence (zadávání údajů o dlužnících, vyhledávání kontaktů, informací, zapisování kdy, s kým bylo hovořeno, co se domluvilo, jaké jsou dluhy, kolik jsou ochotni uhradit, co se neuskutečnilo, co bylo a kdy žalováno, v jakém stavu pohledávka je, kontrola úhrad), sepisování dohod o splátkách, jejich podepisování, komunikace s právní kanceláří, zajišťování veškerých podkladů pro žaloby pohledávek, komunikace s klienty ohledně úprav, změn (= upozorňování na závady v zasílání, na objevené chyby v sjednávání práce a jejího potvrzování mezi klientem a dlužníkem, domlouvání optimálního způsobu vymožení pohledávek). Kontrola firem na www stránkách, zda nejsou v insolvenci, konkurzu, zda nemají exekuci a upozornění klienta na tento stav, hlídání na www.justice.cz v jakém stavu je právní řízení (usnesení, nabytí právní moci atp.). Zajišťování pošty, vedení evidence docházky.
    2009 - 2010
    Denier s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    komunikace (telefonická a písemná) s dlužníky našich klientů, vedení veškeré evidence (zadávání údajů o dlužnících, vyhledávání kontaktů, informací, zapisování kdy, s kým bylo hovořeno, co se domluvilo, jaké jsou dluhy, kolik jsou ochotni uhradit, co se neuskutečnilo, co bylo a kdy žalováno, v jakém stavu pohledávka je, kontrola úhrad), sepisování dohod o splátkách, jejich podepisování, komunikace s právní kanceláří, zajišťování veškerých podkladů pro žaloby pohledávek, komunikace s klienty ohledně úprav, změn (= upozorňování na závady v zasílání, na objevené chyby v sjednávání práce a jejího potvrzování mezi klientem a dlužníkem, domlouvání optimálního způsobu vymožení pohledávek). Kontrola firem na www stránkách, zda nejsou v insolvenci, konkurzu, zda nemají exekuci a upozornění klienta na tento stav, hlídání na www.justice.cz v jakém stavu je právní řízení (usnesení, nabytí právní moci atp.). Zajišťování pošty, vedení evidence docházky.
    2007 - 2009
    AQ Okna a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    sepisování smluv se zákazníky, vyhledávání nevýhodných podmínek ve smlouvách, následně navrhování nám vyhovujících textů a vyjednávání o jejich znění ve smlouvách, komunikace s právní kanceláří ohledně správného znění souvětí tak, aby bylo ku prospěchu naší firmy a nedalo se vyložit jinak. Komunikace probíhala prostřednictvím emailů, telefonátů i osobních setkání. Jednání s našimi stavbyvedoucími a jejich nadřízenými ohledně reality smlouvy, následné rozšíření upravené smlouvy mezi zodpovědné osoby k jejímu schválení, doložení potřebných podkladů, uhánění, aby vše proběhlo včas, kontrola, zda je vše správně přiloženo, podepsáno. Zakládání a vedení archivu se smlouvami.
    2006 - 2007
    Jiří Legner – plastová okna
    Administrativa , Administrativní pracovník
    jednání se zákazníky, tvorba cenových nabídek plastových oken, dveří a příslušenství dle podkladů, jednání s obchodníky, řízení harmonogramu práce montérů (rozepisování časových termínů, kdy mají dojet pro hotová okna, dveře, sítě, kdy a kde bude montáž), vyřizování pošty a veškeré agendy kanceláře.
    2005 - 2006
    Enrico Baldo
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    komunikace se zákazníky, prodej a nabídka značkového outletového zboží (Replay, Diesel atp.), vysvětlování a ukázka provozu kávovarů, nabízení ochutnávky a prodeje italské kávy, čokolády, italských vín, aranžování výloh, obchodu, vyřizování reklamací, výměn zboží
    2001 - 2005
    Autosport Kraupner
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní asistent
    sepisování a evidence smluv se zákazníky pro operátory, vyhledávání nových zákazníků - především VIP, kterým jsem nabízela výhody podepsání rámcové smlouvy, vyřizování reklamací služeb, změn, zpracovávání a získávání nových klientů, práce v programu napojeném přímo na operátora, vyřizování telefonátů, prodej mob. telefonů, jejich příslušenství, vyřizování reklamací výrobků, přejímka zboží, doplňkově (jako záskok v druhém oddělení prodejny) prodej autodílů.
    1998 - 2001
    Meva a.s.
    Administrativa , Asistentka
    evidence docházky zaměstnanců, vyplňování údajů v programu pro výpočet mezd, evidence pošty a roznos pošty, evidence katastrálních map, údajů, jejich dohledávání a doplňování, komunikace (i osobní) s katastrálním úřadem, evidence smluv, faxování, emailování, kopírování, vyřizování telefonátů, uvádění návštěv a jejich obsluha, zařizování pohoštění, pronájmů prostor k větším jednáním, účast na jednáních, valných hromadách, zápisy, vyhledávání a zajišťování ubytování, leteckých spojů, taxi služeb, záskoky za recepční.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    ruština  -  základní
    němčina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    Komunikativnost, příjemné vystupování, klidná povaha. Kosmetika, sport, péče o tělo, literatura (mysteriózní, numerologie, léčitelství, výživa, cvičení, nové pohledy na historii, vývoj lidstva, kosmu), ruční práce, veřejné dění, zvířata
  • Trvalé bydliště

    Karlovo nám. 21, Roudnice nad Labem, 41301

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45