Foto:  Barbora  G.
ID: 41166

Barbora G.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  26 let


  Aktualizace 14.01.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2005 - 2009
    SŠ Zdeňka Matějčka, Ostrava-Poruba, 17.listopadu - Sociálně-výchovná činnost
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2015
    HTP Ostrava CZ a.s.
    Administrativa , Asistentka
    Vedení sekretariátu ředitele, vyřizování korespondence, kontakt s klienty, zajištění ubytování a rezervací, příprava podkladů pro vedení společnosti, VH, představenstva. Práce v ekonomickém programu POHODA, vytváření faktur, evidence dokladů, vedení pokladny, výdej stravenek, vedení docházky a evidence telekomunikačních služeb zaměstnanců. Vedení knihy jízd. Příprava výcvikových podkladů pro piloty, úprava webových stránek společnosti. Jednání s úřady, institucemi, vedení pracovních cest. Zajišťování nákupů pro společnost a základní organizace zaměstnanců.
    2011 - 2014
    AD Controls s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Řízení korespondence, fakturace, práce s ekonomickým systémem Pohoda, se systémem Klient, práce s MS Office, tvorba smluv, předávacích protokolů, návrhů pro zápočet, zpracovávání a vystavování faktur, objednávek, vedení pokladny, vedením docházky pro zaměstnance + výdej stravenek, zajišťování transportů pro vývoz a dovoz, aktivní komunikace se zákazníky, prodej a expedice zboží, zajišťování kompletního chodu kanceláře pro ředitele, práce s dokumenty, smlouvami, zajišťování certifikátů původu přes hospodářskou komoru, práce se soudy, aktivní práce s úřady, celnicí, a jinými. Práce s datovou schránkou a zasílání podkladů pro FÚ. Komunikace se zákazníky v AJ, vyřizování reklamací. Správa vozového parku a vedení knihy jízd. Tvorba podpůrných dokumentů pro ředitele, příprava mezd a příprava dokladů pro účetní oddělení, zpracovávání intrastatu. Vedení agendy pro Eko-kom. Zajišťování ubytování a rezervace hotelů pro vedení a spolupracovníky. Kompletní kancelářská agenda pro vedení společnosti.
    2010 - 2011
    ABB Robotics s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Vytváření a zpracování objednávek, denní komunikace se zahraničím a tuzemskem. Vytváření cenových kalkulací a nabízení produktů klientům. Práce s PC a všemi základními programy, elektronickou poštou a ekonomickým systémem SAP. Zajišťování meetingů, schůzek, vyřizování telefonátů z ciziny, práce ve skladu, spolupráce s transportními společnostmi.
    2009 - 2010
    Úřad Práce a Sociálních věcí
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Řešení problémů sociálních dávek s klienty, zařizování sociálních dávek, vytváření podkladů pro dávky, spolupráce s nadřízenými pracovníky.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
    slovenština  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    Knihy, Zvířata, Internet, Počítače, Turistika
  • Trvalé bydliště

    Pržno 188, Pržno, Pržno, 73911

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45