Foto:  Lucie  J.
ID: 172498

Lucie J.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 20.03.2013
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

    Lokalita

    Profese

    Typ pracovního poměru

    Vzdělání

  • Vzdělání

    2001 - 2005
    Obchodní akademie - Ekonomika a administrativa
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2013
    Nemak Czech republic s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    koordinátor reportingu, denní vyplňování a vyhodnocování výrobních výsledků pro všechna oddělení (výrobní data, data o kvalitě, prostoje) zejména v SAP Podpora při administrativní části inventur a porovnávání výsledku s daty v SAPu Administrativní podpora v oblasti vytváření reportů Podpora logistického týmu, zajišťování pohybů materiálu v SAPu, sledování toku mezi Nemakem, dodavateli a zákazníky Komunikace s dodavateli a zákazníky ohledě dodávek , komunikace se skladem o nakládkách a vykládkách, příprava odesílacích dokumentů, zadávání odesílání do SAPu a zadávání odesílacích dokumentů do excelových databází. Příprava podkladů pro fakturaci a jejich předání účtárně Vedení vozoparků - zapůjčování vozidel, vedení dat, zajišťování STK a ostatních servisů Denní příprava reportů pro ranní meeting
    2008 - 2010
    C2 Composites s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    asistentka Fakturace, skladová evidence, personální agenda, tvoření a řešení objednávek, korespondence, příprava podkladů pro mzdovou účetní, vedení bankovního účtu, komunikace se zahraničními i českými dodavateli, nákup a prodej materiálu
    2008 - 2008
    Eurobelt s.r.o
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Obchodní referentka objednávky, poptávky, nabídky, jednání se zákazníky v zahraničí i ČR, vedení skladové evidence a jiné
    2007 - 2008
    Betonstav Teplice a.s.
    Administrativa , Asistentka
    Asistentka obchodního ředitele organizace schůzek veřejné zakázky 137/2006 Sb. korespondence
    2006 - 2007
    SupportIT a.s.
    Administrativa , Asistentka
    asistentka ředitele fakturace, práce v programu Altus Vario podklady pro účetní, vytváření dokladů, vedení schůzek
    2005 - 2006
    Coménia Consult Most
    Administrativa , Vkládání dat do počítače
    Práce s pc, administrativní pracovnice - archivace absolventska praxe
    2005 - 2006
    Coménia Consult Most
    Administrativa , Vkládání dat do počítače
    Absolventská praxe Práce s pc, administrativní pracovnice - archivace Finanční úřad
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint)
  • Zájmy

    sport,četba,zábava
  • Trvalé bydliště

    Růžová 524, Most, Most, 43401

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45