Foto:  Dorota P., DiS.
ID: 143001

Dorota P., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  34 let


  Aktualizace 10.04.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2002 - 2005
    GOODWILL - vyšší odborná škola, s.r.o. - zahraniční obchod
    Vyšší odborné
    2001 - 2002
    Státní jazyková škola Ostrava - pomaturitní intenzivní studium německého jazyka
    1997 - 2001
    Gymnázium Orlová - všeobecné
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2012
    Úřad práce
    Administrativa , Administrativní pracovník
    jsem třicetiletá svobodná žena, v současné době registrována na úřadu práce. Velice ráda bych opět pracovala, proto si dovoluji touto cestou předat Vám svůj životopis a požádat Vás o zprostředkování zaměstnání ve Vaší společnosti. Mohu Vám nabídnout své vědomosti a zkušenosti získané praxí, kterou jsem nabyla jako referentka v celní agentuře a administrativní pracovnice v německé výrobní společnosti, ve které jsem pracovala téměř čtyři roky. Náplň mé práce uvádím v životopise. Od listopadu 2010 jsem registrována na úřadu práce a nedaří se mi v dnešní, jak jsem se již sama mohla přesvědčit, opravdu nelehké době najít zaměstnání. Nejsem typ člověka, kterému vyhovuje nepracovat, proto jsem se snažila přivydělávat si alespoň brigádně a pracovat na sobě formou samostudia - především anglického jazyka, opakováním jazyka německého a opakováním PC dovedností. Mou bývalou školou mi byla nabídnuta příležitost udělat si kurz průvodce cestovního ruchu. Rovněž této nabídky jsem ráda využila k dalšímu sebevzdělávání a rozšířila si tak své obzory. Krátkodobě jsem sice v letošním roce pracovala jako asistentka ředitelky marketingového oddělení a call centra v Ostravě, ale protože nebyly dodrženy podmínky, které mi byly u přijímacího pohovoru slíbeny, dohodly jsme se s paní ředitelkou ukončit pracovní poměr ve zkušební době. Hledám pracovní místo na administrativní či referentské pozici, ale rovněž tak by mi vyhovovala práce pro lidi či s lidmi. Nejsem vůdčí typ. Jsem člověk klidné, nekonfliktní a přátelské povahy s příjemným vystupováním. Nedělá mi problém začlenit se do kolektivu. Vyhovuje mi spíše klidnější pracovní prostředí. Zakládám si na pečlivě a zodpovědně provedené práci, kterou si dokážu dobře zorganizovat. Zaměstnavatel se na mě může spolehnout. Nebráním se naučit něčemu novému a ráda využiji možnosti se dále vzdělávat. Disponuji velmi dobrou znalostí německého jazyka, ze kterého jsem složila i státní základní jazykovou zkoušku a který jsem schopna aktivně využívat slovem i písmem. Angličtina je můj druhý jazyk, který ovládám na mírně pokročilé úrovni a doposud jsem ji používala pouze pasivně. Nadále se v ní však snažím vzdělávat a zlepšovat. Můj vztah k jazykům všeobecně, ať již k češtině nebo jiným cizím jazykům, je velmi pozitivní. Práci na PC ovládám na běžné uživatelské úrovni. Řidičský průkaz vlastním již 12 let, jsem aktivním řidičem a řízení se nebojím. Jsem schopná řídit i delší trasy a zvládám i provoz ve větším městě jako je např. Ostrava. Věřím, že mohu být pro zaměstnavatele přínosem. V případě, že by Vás můj životopis zaujal a vyskytla by se u Vás vhodná pracovní pozice, budu ráda, pokud mě budete kontaktovat a dáte mi příležitost osobně se s Vámi setkat a zúčastnit se výběrového řízení.
    2007 - 2010
    Lichtgitter CZ spol. s r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    zpracovávání poptávek a požadavků obchodního a technického oddělení, nákup drobného materiálu pro výrobu a údržbu, nákup služeb a veškerého spotřebního zboží potřebného pro chod firmy, vystavování objednávek a jejich sledování, spolupráce s expedicí, evidence a zpracování došlé a odeslané pošty, zajišťování letenek, ubytování, vyřizování víz, zajišťování reklamních a propagačních materiálů (vizitky, PF, reklamní předměty atd.), zajišťování kancelářských potřeb a občerstvení pro firemní hosty, zajištění provozu a chodu kanceláře, vyřizování na institucích, administrativní podpora, zajišťování kompletní pojišťovací agendy (pojištění pohledávek, vyřizování pojistných událostí atd.), sledování pohledávek, rozesílání upomínek, spolupráce s advokátní kanceláří, řešení aktuálních úkolů
    2005 - 2006
    CZECH INTERNATIONAL a.s.
    Administrativa , Referent
    šetření neukončených tranzitních režimů, vyřizování celních dluhů a celních deliktů, korespondence a komunikace s celními úřady a klienty v rámci ČR i v zahraničí (především SRN), sledování a vymáhání pohledávek, rozesílání upomínek
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
    němčina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail
  • Zájmy

    rodina, dům a zahrada, četba, divadlo, kino, příroda, kolo
  • Trvalé bydliště

    K Olšině 429, Lutyně, Orlová, 73514

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45