Foto: Ing. Andrea P.
ID: 194535

Ing. Andrea P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  25 let


  Aktualizace 04.01.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2013 - 2015
    Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU) - Veřejná správa a regionální rozvoj
    Vysokoškolské
    2010 - 2013
    Česká zemědělská univerzita v Praze - Provozně ekonomická fakulta - Podnikání a administrativa
    Bakalářské
  • Praxe

    2015 - 2015
    LPP Czech republic s.r.o.
    Doprava, zásobování a logistika , Logistik
    Logistik - řízení bezproblémového toku zboží mezi centrálou v Polsku a 80ti prodejnami po ČR, vytváření databázových podkladů, tvorba reportů (stavy prodejů, stavy zásob, nesrovnalosti v dodávkách), komunikace s přepravními společnostmi, vytváření interních postupů, správa a inventura skladových zásob, práce s pc (Microsoft Office, kontingenční tabulky).
    2014 - 2015
    LPP Czech Republic s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Administrativní pracovník/Asistentka - zajištění chodu sekretariátu, přijímání návštěv a příprava občerstvení, evidence a odesílání dárkových šeků, rezervace hotelu pro partnery/zaměstnance, evidence a archivace smluv, evidence a schvalování faktur, správa pošty odeslané a příchozí, zpracování pošty z datové schránky, administrativní podpora ředitele a ostatních oddělení společnosti, hlášení hrubých obratů, správa CCS karet, vyřizování telefonních hovorů, objednávka kancelářských potřeb, správa revize (elektrospotřebiče, HP, elektroinstalace, nouzová osvětlení, PO BOZP), vyřizování reklamací spotřebičů, pomocné práce při inventurách, účtování faktur v program An System
    2014 - 2014
    T-Mobile Czech Republic a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Administrátor podpory prodeje - hromadné změny služeb a nastavení u zákazníků, práce s pc (Microsoft Office, kontingenční tabulky)
    2011 - 2014
    Hotel Vavřinec, s.r.o. (dříve Amber Hotels, s.r.o.)
    Cestovní ruch a ubytování , Recepční v cestovním ruchu
    Check in a check out hostů, komunikace s hosty, vyřizování objednávek, administrativní práce, vytváření faktur, práce s pc (Microsoft Office), prodej doplňkových služeb, spolupráce s manažerem, komunikace s dodavateli.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    sport (fotbal - Divize žen, ostatní sporty rekreačně), cestování, četba, filmy.
  • Trvalé bydliště

    Račická 87, Dobříň, 41301

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45