Není foto:  Martina V.
ID: 215658

Martina V.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  36 let


  Aktualizace 29.05.2014
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2000 - 2000
    KD Junior, republikové centrum vzdělávání Chotěboř - rekvalifikační kurz - administrativní pracovnice
    1994 - 1998
    Gymnázium v Novém Bydžově - všeobecné
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2013
    JUDr. Tereza Novobílská, Mgr. Jan Petřík, AK JUDr. Petr Chovančík s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    komunikace s klienty AK (úvěrové společnosti) a jejich dlužníky při vymáhání pohledávek; koordinace pracovníků AK během procesu vymáhání pohledávek (telefonáty, písemný kontakt, datové schránky, sounáležitost s PČR); personální agenda pobočky AK; příprava podkladů pro účetnictví
    2008 - 2010
    Euro Benefit a.s., Cesap, a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    zpracování a vyhodnocení žádostí o úvěr klientů úvěrových společností; práce na call centru; oddělení pohledávek – příprava podkladů pro vymáhání pohledávek; vyřizování korespondence a datových schránek; příprava podkladů ke školení nových finančních poradců (metodiky, tiskopisy, prezentace, …)
    2007 - 2008
    DataLife s.r.o.
    Pojišťovnictví , Pojišťovací poradce
    péče o klienty, vyhledávání nových klientů, absolvování školení na komunikaci se zákazníky
    2003 - 2007
    Video - design
    Kultura, umění a tvůrčí práce , Střihač
    výroba zvukově obrazových nosičů střih a grafická úprava videa zákazníků; příprava podkladů a textů k chystanému vydání publikace leteckých fotografií venkova na Vysočině, jednání se starosty a zastupiteli obecních úřadů; fakturace, podklady pro účetnictví
    2000 - 2003
    OKAY elektrospotřebiče s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    správa hotovostní pokladny; uzavírání úvěrových smluv; inventury prodejny; administrativní a personální agenda zaměstnanců prodejny (plánování směn, mzdy); dohled nad přípravou prezentace nových prodejen ve Slovenské republice; zaučování nových administrativních pracovnic, logistiků a prodavačů
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, Linux / BSD / Unix
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    střih videa (Pinnacle studio), grafická úprava fotografií (Photodraw), ruční práce, sport, četba
  • Trvalé bydliště

    Tř. E. Beneše 1414, Hradec Králové, 50012

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45