Není foto:  Alžběta D.
ID: 265618

Alžběta D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 17.04.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1999 - 2003
    SSŠ Garance o.p.s. - Ekonomické lyceum
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2015
    DHL Suppy Chain
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Workload – náplň práce: vyřizování standartních a urgentních zásilek. Komunikace písemná i telefonická s Customer service převážně Německo, Španělsko, Francie, Čína, Indie a další. Práce se systémem SAP, Assist. TMS. MS office Komunikace s dopravci. Avizace dopravy, vyřizování celních dokladů. Informace o průběhu přepravy. Pravidelné vnitropodnikové reporty. Příprava dokumentace pro sklad. Řešení systémových závad (tvorba Trouble tickets). Zadávání speciálních instrukcí do systému a kontrola jejich dodržování Školení zaměstnanců Tvorba školících materiálů Asistence pro speciální zákazníky, vyřizování jejich požadavků, dohled nad dodržování procesů.
    2011 - 2012
    DHL Suppy Chain
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Zároveň s pozicí Workload Back up pro pozici Returnable Packaging controler – náplň práce: běžná kancelářská činnost, kontakt s dodavateli obalového materiálu, objednávky balícího materiálu potřebného pro fungování skladu (vč. zadávání do vnitrofiremního objednávkového systému). Pravidelné inventury obalového skladu. Zajišťování chodu kanceláře. Pravidelné vnitrofiremní reporty, vč. reportingu pro zákazníka TE Connectivity Solutions GmBh.
    2010 - 2011
    DHL Suppy Chain
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Inbound Clerk (administrativní pracovník příjmu) – náplň práce: evidence, kontrola přijatého materiálu. Komunikace s dodavatelkou firmou TE Connectivity Solutions GMBH – pobočka Kuřim, taktéž s pobočkami (kooperace) v ČR, včetně zahraničních poboček např Maďarsko, Německo a další. Práce zahrnovala dále kontrolu dodacích listů včetně zadávání do systému SAP. Tvorba reportů Microsoft Prosinec 2010 – březen 2011 – včetně pozici Inbound Clerk zástup za Team Leadera příjmu. Náplň práce: vedení podřízených pracovníků (skupina cca 10 lidí). Rozdělění práce, kontrola provedené práce, řešení pracovních problémů.
    2005 - 2006
    Česká pojišťovna
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Klientský servis ČP (neživotní pojištění), hlášení pojistných událostí, samostatná práce na PC, taxace, informace o smlouvách, komunikace s klienty.
    2002 - 2005
    OSVČ
    Vzdělávání a školství , Lektor instruktor
    výuka hry na hudební nástroj (flétna, klavír, zpěv), individuální i hromadná výuka
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    cyklistika, sport (pasivně i aktivně) turistika, cestování, čtení, hudba, vaření,
  • Trvalé bydliště

    Moutnice 313, Moutnice, 66455

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45