Foto:  Lucie M.
ID: 179385

Lucie M.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 12.07.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2003 - 2004
    Jazyková škola Et Cetera - anglický a španělský jazyk
    2000 - 2003
    Ćeskoslovanská akademie obchodní Dr.E.Beneše - zahraniční obchod
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    Konica Minolta Business Solutions Czech spol.s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Account Manager - media, reklama
    • Vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném segmentu. • Udržování a rozšiřování vztahu se stávajícími klienty, nalézání nových příležitostí i u těchto zákazníků. • Příprava a realizace nabídek a smluv. • Koordinaci projektového týmu při přípravě a realizaci zakázek v oblasti tiskového řešení. • Prezentace strojů a služeb na showroomu společnosti (od samotných strojů přes služby a software jako OCR, DMS systémy, nástroje pro digitalizaci, vytěžování dokumentů a archivaci). • Zodpovědnost za výsledky. • Doplňkové služby spojené s prací Account Managera
    2010 - 2012
    GTS Czech s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Account Manager - media, reklama
    • Udržování vztahu – péče a podpora zákazníkům z oblasti bankovnictví a finančního sektoru (zahrnující TOP společnosti). • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v přiděleném segmentu potenciálních zákazníků, zjišťování potřeb a výběr řešení na míru. • Příprava a realizace nabídek a smluv. • Minimalizace počtu pohledávek a rušení služeb od stávajících zákazníků. • Spolupráce s ostatními odděleními při realizaci služeb. • Doplňkové služby spojené s prací Account Managera
    2007 - 2010
    Telefónica O2 Czech Republic a.s.
    Telekomunikace , Pracovník podpory zákazníků
    • Řízení a koordinace implementace národních a mezinárodních datových služeb. • Implementace hlasových služeb pro mezinárodní zákazníky. • Péče o mezinárodní zákazníky, komunikace na denní bázi. • Objednávání a rušení mezinárodních datových okruhů a propojení v telehousech, vyjednávání s partnery. • Hlídání dodacích termínů, řešení případných problémů.
    2004 - 2007
    Atlas Copco s.r.o.
    Administrativa , Office manager
    • Zodpovědnost za české i zahraniční platební příkazy, zprocesování faktur společnosti. • Zodpovědnost za databázi dovolených,stravenek, zahraničních cest. Pravidelný reporting managementu. • Komunikace s dodavateli, objednávání platebních karet, ccs, pojištění aut a strojů. • Denní agenda společnosti – objednávky transportu, ubytování, VISA pro cizince, kurýrů..
  • Jazykové znalosti

    španělština  -  základní
    němčina  -  středně pokročilá
    angličtina  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Zájmy

    sport, kultura, cestování
  • Trvalé bydliště

    U Uranie 19, Holešovice, Praha 7, 17000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45